Dagen 14 april -09

Hej!
Idag var hände det ingen speciellt. Första dagen i skolan efter lovet bara. Just eftersom det inte hände nånting speciellt idag kan jag lika gärna berätta om det icke-speciella som hände:
I min skola ska alla elever två & två nån gång under en hel skoldag stå i skolans cafereria Oasen & sen under lunchen även stå i matsalen. Man ska mest hjälpa till & sånt typ. Så idag var det min & Magdas tur, vilket var lagom kul.
Efter skolan sen i alla fall blev det ingen träning för mig eftersom jag vilar min rygg. Så i stället följde Moa med mig hem hit till pappa & eftersom jag är ett sånt ljushuvud så kom jag på att vi kunde äta piknik tillsammans! :D Så det gjorde vi också. Vi satte oss på tomten där utsikten var som bäst över det glimmande vattnet långt där nere & så låg vi där & myste under filten (missförstå mig inte) ;). Sen åkte Moa hem efter ett tag & jag satte mig här vid datorn.
Men ha det bra på er! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0