Teknikarbete & filmkväll

Förutom konfirmationsträffen som jag var på idag så har jag gjort både det ena & andra.
Efter konfirmationsgrejen åkte jag med Jennifer hem till henne. Vi tänkte att vi måste göra klart en grej vi håller på med på tekniken. Man ska bygga ett rum i en skokartong & inreda det & så. Fast man fick inte välja vilket typ av rum man skulle göra, så vi fick badrum. Jättekul! :) Så det gjorde vi.

Sen efter det när jag åkte hem vid 19 så kom Moa hit & så åt vi & sen tittade vi på "Patrik 1,5" med en massa dippar & annat gott framför oss på soffbordet. Den där filmen ska ju igentligen vara en komedi, men jag tyckte den var mer sorjlig än rolig defenitift. Men den är rätt så sevärd i alla fall tycker jag.

Men ha ett fortsatt trevligt liv! Puss!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0