Kenny begins

Åhhh! Jag värkligen måste gå & se "Kenny Begins" på bio snart! Lukas, Davvan, Guuran & några såg den 10 dagar innan premiären. Men nu är det dags för mig att se den också tycker jag. Jag har bara ingen att gå & se den med. Eller ja, jag har inte frågat nån förutom Linnéa, men hon trodde inte den skulle vara så rolig typ. Hur kan man tro att Kenny Starfighters nyaste film inte är kul? Haha. Jag vill se den i alla fall. Och jag ska få med mig nån som vill se den med, om den så vill det eller ej ;)
Här är trailern:

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har sett filmen och den är rätt så bra och vääldigt rolig!! Den måste du se :-)

puss<3

2009-04-06 @ 23:17:22
URL: http://nystedts.blogg.se/
Postat av: Magda

JAAG vill se den med dig Ågren!!!



2009-04-09 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0