Test

ALLMÄNT:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
Räknar inte, men kanske runt 5 pers?
Vad tycker du om kärlek? Ja, inget speciellt :P Bara att man är sjukt beroende av den
När kramade du någon sist? Linnéa för nån timme sen
Kramade du någon speciell person? Om jag gjorde det då? Ja, min bästa, bästa vän :)
Har du svårt för att bli kär? Mittemellan
När kysste/hånglade du med någon sist? hah
Är du singel? Yes
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Hm, minneslucka & avtuppad tror jag, men bara det.
Playat? Nje, det skulle jag nog inte påstå
Gjort något riktigt dumt? Haha, ja
Gjort något du verkligen ångrar? Mååånga ggr
Varit nykter på nyårsafton? Haha, ja
Åkt ambulans?
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej, fast jag har bett en kille slå ner en annan kille åt mig för hundra år sen, Ha-Ha ^^
Skämts över dina föräldrar? Haha, ja
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, fast det är ett ord jag använder allt för sellan...
Tar du droger?
Dricker du?
Vad har du på dig när du sover? Trosor & t-shirt 
Vad hatar du verkligen? Coca Cola
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Think so

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
 Förutom familjen som ser mig gråta typ varje dag, så vare nog på träningen jag grät sist
Fick dig att gråta?
Du delade en cigg med? Röker inte 
Du gick på bio med?
 Jennifer, hmm... kanske Magda? Kommer inte ihåg vilka, men vi var typ fem pers
Skällde på dig? Mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Jag tror det
Köpt någonting? Ja :D
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0