Om lägret

Wiho! Nu är jag hemma igen. Jag kom hem igår eftermiddag men var trött & orkade inte skriva då. Men idag är jag piggare! Vi hade jätteskoj på lägret & gjorde mycket mer än bara träna trampolin. Bland annat körde vi Laserdome (jag typ nästan vann 2 ggr), & så cyklade vi bmx i deras fina ramper & annat :D Dock rammlade jag lite grand & fick cykeln över mig typ. Haha. Klantigt. Sen så försökte Lukas också lära mig & Mickan att stegra med cykeln, så jag vet hur man ska göra, men hehe, så jättelyckat var inte det heller.
Aja, jätteskoj har vi haft i alla fall :) Men nu är man i alla fall hemma igen & laddar inför tävlingen som är här i Åkersberga i helgen.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0