Nya skor & fjällen i helgen

Idag köpte jag ett pra nya skor i Vallentuna med Linnéa efter att ha varit i skolan på förmiddagen & gjort ett prov jag behövt göra ett tag. Meeen i alla fall. Hög klack var det & dom är bruna. Dom är faktiskt jättefina. Jag har inte lagt in några bilder på datorn på dom, men jag kan göra det sen :) Sen har jag ett till par nya skor som mamma köpte för någon dag sen. Tygskor är det. Svarta & vita.
Men ni får nog vänta lite på bilder för jag drar till Åre i morgon! :D Fast igentligen är man kanske inte jättsugen på att dra till fjällen nu när våren äntligen kommit hit & man kan gå någorlunda lättklädd. Men jaja. Felix & Anna-Carin ska i alla fall med. Så vi ses i slutet av lovet om jag inte skriver nånting innan jag åker, vilket jag visst kanske gör, men skit samma. Ta hand om er, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0