Kiosken i sporthallen

I helgen är det ju tävling här i Å-berga & just nu känner jag mig kanske inte jättepeppad inför den tävlngen precis. Jag har inte tränat på snart en månad (förutom lägret i helgen) & jag kommer inte hoppa nånting fören dagen innan själva tävlingen för rygens skull. Däremot nånting att se fram emot är att det behövdes nån i kiosken på lördagen så jag frågade Linnéa & Magda om dom hade nåt speciellt för sig då. Och så klart hade dom inte det eftersom dom inte har nåt liv så dom kommer stå där & jobba även fast dom inte blir betalda (: Men det blir kul för mig & sen får dom ju träffa lite folk också. Men nu ska jag snart åka till mamma. Kisses.



Slänger in en bild på landslaget  (Alla är inte med på bilden)
Från vänster: Tim, Einar, Rasmus, Kim, Jonas, Frida, Amanda, Oscar, Linda, Månsa (:


Kommentarer
Postat av: Magda

Rädda mig från att stå i kiosken!! x'D Någon???

2009-04-30 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0