Om föregående dagar & beslutsångest

Oj, ursäkta mig att jag inte bloggar så mycket som jag brukar nu & så, men jag har dagarna fullspäckade nu för tiden.
I måndags fyllde min älskling Linnéa år så jag & hennes föräldrar hade fixat liten överraskning till henne & vi åkte in till stan & åt middag tillsammans & så :)
Sen i går var det träning efter skolan som som vanligt tar upp hela eftermidagen.
Och slutligen idag åkte jag hem efter skolan & pluggade & åt lite. Sen vid sju åkte jag, Gustav, Magda, Linnéa & pappa in till Stinsen & shoppade lite ;) Ja, shoppa & shoppa... När jag shoppar köper inte jag kläder utan jag tittar på dom. Det är inte att jag inte gillar att shoppa, because I love it! Nej, det har med att göra min jättejobbiga beslutsångest! Jag har alvarligt nåt problem med att allmänt ta beslut & bestämma mig. Jag tror de i min omgivning förstår vad jag menar. I alla fall så när jag ska köpa nåt plagg t ex har jag alltid så svårt att köpa det för att jag känner att jag inte vet om jag lägger pengarna på rätt sak eller vad man ska säga. Jag tänker ofta "Men det kanske finns ett billigare par i nån annan affär" eller "Vill jag värkligen ha den här? Kommer jag använda den?" liksom är den värd att köpa?
Aja, jag har i alla fall en liten lista på vad jag måste köpa:

  • Lite högre klackskor
  • Tygskor
  • Sommarkläder! 
  • Ballerinor
  • En annan typ av sko
  • Bikini
  • Vårjacka

Puss. /Ågren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0