Dagens shopping

Idag åkte jag, Rosanna, Lovisa & Magdalena till Täby C efter skolan. Jättetrevligt kan jag ju säga att det var! :D Vi skrattade en del, & berättade massa om oss själva long time ago. Jo men det var faktiskt riktigt kul!

Och nu ska ni få höra: Jag köpte tre sommriga tröjor från Gina & en annan tröja från Vero Moda. Och till en av tröjorna köpte jag ett brett brunt skärp, också från Gina. Sen hittade jag jättemysiga kill-hoodtröjor från H&M som jag ska köpa en annan dag! Dom var så mysiga (:
Jag har tyvärr inga bilder från dagens köp, men jag kan fixa några till i morgon eller nån annan nära kommande dag så ni får se :) Sov gott! Puss.


Rossanna, jag, Magda. Lovisa är fotograf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0