God morgon


Nu jag tänkte berätta lite om gårdagen.

Jag & Linnéa åkte ju då som sagt hem till Jennifer igår. Och vi kom aldeles lagom till middagen där alla satt och just skulle börja äta typ.
De som var där hemma hos Jennifer förutom jag & Linnéa var: Viktor, Rasmus, Sabina, Moa & Magdalena.
Sen i alla fall efter vi hade ätit gick vi ut i mörkret & hade lite skoj i snön på Jennifers tomt. Men efter ett tag gick vi in igen & satte oss & värmde oss lite innan vi gick & tittade på film. "Förtrollad" hette filmen för övrigt, men jag tycker inte den är så bra.
Men efter det gick vi upp & bäddade, men gick ner sen igen för vi var hungriga & gjorde oss några chokladbollar. :)
Sen gick vi upp & la oss men sommnade inte fören 03.00-04.00 nånting tror jag. Och jag & Viktor delade täcke den tjockisen.
I morse sen så vaknade vi vid typ 10.00 & gick ner till österkärs enda lilla affär för att köpa frukost. Men pappa villa att jag skulle vara hemma 11.00 så jag hann inte äta frukost utan fick göra det hemma i stället.
Ja, & nu sitter jag här & tråkar mig framför datorn. Men jag ska dra till träningen snart så jag måste ändå slita mig från datorn nu.

puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0