Friendsen

I skolan på första lektionen idag tittade vi på "Arn".
Sen efter skolan hade jag fullt upp med alla underabara vänner jag skulle träffa.
Efter skolan följde jag & Magda med Jennifer hem till henne. Vi tittade en snutt på "Twilight", & åt och så. Sen fick vi skjuts in till centrum där Jonte hade stått & väntat på mig i nästan en timme <3 Jättegulligt att han gjorde det. :) Tack.
Sen åkte jag & han hem till honom i skärgårdsstad. Där tittade vi på filmen "Down whit love" (tror jag den hette,) och myste mest typ ;p.
Efter det vid åtta eller nåt följde Jonte med mig till bussen. För då var det dags att åka hem till Lovisa där också Moa, Rosanna, Emma, Ella, Mira, Josse, Lisa, My, Jennifer & Magda var. Vi tittade på "House of wax" & efter det lite på "Mamma Mia". Sen vid 11.00 nån gång åkte jag & Moa hem.
När jag kom hem satt mamma & Gustav & tittade på "Pirates of the Carabien". Så jag joinade dom en stund. Haha, sjätte filmen på samma dag ;). Fast jag sommnade i soffan ganska på en gång & vaknade inte fören typ halv tolv idag. Och det var ganska ruligt för Jonte hade också sommnat i soffan igår kväll ^^ Asså inte när jag var där utan han messade det sen vid tolv ett nånting.

Men nu måste jag sminka mig & göra mig i årdning för idag ska & massa andra tjejsor hem till Magda & sova där :D Men vi ses & hörs. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jaaaa... Det var lite enformligt att sitta och vänta på dig helt själv.. Men vi hade kul iallafall ;)

Haha, fan vad många filmer på en ända dag :)

puss<33

2008-11-29 @ 21:40:49
URL: http://sixtytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0