Trampolin hela dan

Hallo (:
Idag vaknade jag 11.08 och kom på att jag hade jättebrottom eftersom jag skulle vara i sporthallen kl 12.00. Jag skulle vikariera för Lukas och Gustav i deras nybörjargrupp. Det slutade 14.00 och då var det min tur att träna (: Fast det var bara jag, David, Mikiz och Elise som kom för våran tränare Anne-mai har gått och blivit sjuk. Och då passade vi på att typ tönta oss hela träningen ^^ Jättekul var det. Vi körde först typ fyrdubbel synkron eller vad man ska säga, sen tog vi fram repen över trapolinerna och lekte Tarzan och höll på. Men kul vare.
Den träningen slutade 17.00 och då var det dags att vikariera för Majsans grupp.. Det var klart 19.00 Sen fick jag åka hem :D Så jag har alltså tillbringat 7 timmar i sprthallen idag. En helt vanlig sändag liksom.
Och hemma fanns det ju fortfarande inget vatten så vi gick till grannen och bastade och duschade hemma hos dom istället (: Det var trevligt. För dom har typ hela nedervåningen som "badavdelning".
Men nu ska jag dra, ciao.


Kommentarer
Postat av: moa

ingen idé att skriva på trampolinspråket, det är ändå ingen som fattar xD

2008-11-10 @ 21:00:38
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0