Skidor efter hästar bl.a.

Tränade inte idag på grund av ryggen som jag tidigare berättade om..
I alla fall. Idag i skolan simmade vi, & man hade 40 minuter på sig. För ett MVG var tvungen att simma 36 längder. Jag simmade 48 längder på 40 min :O. Duktig va? :)
Och det var allvarligt snöstorm sen när vi skulle tillbaka till skolan, & allas smink rann & alla såg hämska ut med all snö på sig och allting ^^ haha.
Sen efter skolan åkte jag & massa tjejsor hem till Lisa & Josse som har ett eget, gemensamt stall. Och eftersom det är så mycket snö ute kom dom på att vi kunde åka skidor efter hästarna med en lina emellan som man höll sig i. Asså en sån här lina man har när man åker vattenskidor typ ;D Sen red vi lite också. Jag är sämst på att rida, men det gick ganska bra ändå ;)
Sen skulle vi ju hem också & jag & Jennifer & Lovisa åkte hem till Lovisa. Och så åt vi där & trivdes & värmde oss lite, men sen skulle jag dra hemmåt.
Ja, ungefär så :) Men nu ska jag dra. Puss




Kommentarer
Postat av: moa

haha, assnygg bild! du måste skicka den fan (;

2008-11-25 @ 20:10:08
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: mikiz

jag har också åkt skidor effter chnidis, shides ... Vet inte hur den stavas, men i alla fall

2008-11-28 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0