Skadad

Träningen gick inge vidare idag. Jag skulle göra en fliffis (två volter fram med halvskruv. allt i ett hopp) men min hjärna var nån annan stans så jag gick in i en rudiout (två volter fram med en och en halvskruv. allt i ett hopp) men bara att jag gjorde inte det heller riktigt. Resultatet blev då en och en halv volt med helskruv till halsen/bröstkorgen så att benen böjdes över mig så min svank fick en väldig belastning. Så jag åkte hem och jag kan knappt röra mig. Det gör jätteont hur än jag gör eller rör mig... Mamma tror att det är som en stukning vid en kota i ryggen. Som att man stukar foten när ledbandet töjs ut, fast i ryggen. Vi får se om jag kan vara med på idrotten i morgon. Fast vi ska iof simma.
Men skit samma. Nu ska jag dra. Pusshej <3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej gumman, hoppas det blir bättre!

P.S. du borde satsa på att bli konstnär! :D <33

2008-11-23 @ 19:16:20
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0