Onsdagkväll

Nu har jag just kommit hem från täby och den där konserten jag skrev om. Det var jättemånga fler som jag kännde som var med än jag trodde ;P . Och Jonte var jätteduktig värkligen! Fast jag diggade ändå mest en ascool kille klädd i fluga, vit skjorta instoppad i hans högmidja-jeans med vita döskallar på uppe på ena benet ^^
Nej, jag skojade. Jonte var bäst :)
Sen efter den konserten skulle en till komma där Davvan skulle vara med, men om vi skulle få skjuts hem av Jonte (eller hans far) så var vi tvugna att åka på en gång, så jag missade det... Men jag tycker kvällen vart riktigt lyckad ändå (: Fast det var tråkigt att den var så kort.
Aja, men nu ska jag gå och ta ett varmt, sjöönt bad tror jag så hörs vi i morgon, ciao!





Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, taaack ;)

<3

2008-11-19 @ 21:53:15
URL: http://sixtytwo.blogg.se/
Postat av: Jonten

haha, du fick allt till en liten bild på mig också, haha, busunge! (;

2008-11-29 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0