Normalt..

Just nu sitter jag och tittar på Grey's anatomy. Jag borde egentligen göra lite matte, men det orkar jag inte just nu..

Ja, och idag har jag och min mor haft en liten konflikt så jag åkte hem till min vän linnéa i stället, som jag inte får umgås med. Fast det slutade med att mamma kom och hämtade mig tillslut. Och, ja.. nu sitter jag här ;)
Och inatt vaknade jag förövrigt vid tre av att jag låg på mattan i mitt rum med kläderna på och sminkad och allt. Helt normalt? Men jag drog den slutsatsen att jag nog sommnade när jag gjorde mina 125 rygglyft som jag gör varenda dag. ;D Och just igår måste jag ha varit ovanligt trött (?) Och ja, sen gick jag upp och borstade tänderna, tog bort sminket osv. Sen gick jag och la mig igen (: Vaknade sen pigg och utvilad för ovanlighetens skull. :o
Men nu ska jag gå och titta klart på Grey's anatomy.  Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0