Lite om dagens händelser

Idag var vi ju då som sagt på laserdome. Vi som var där var; Jag, My, Linnéa, Sabina, Moa, Magdalena, Ella, Rosanna, Emma, Lovisa , Gustav, Lukas, Martin och Martin. Jättekul var det :D Fast mitt lag förlorade med mer än hälften så mycket poäng ;( Och under spelets gång sprang jag in i väggen också och hela min vest rammlade isär typ. Plus att jag gjorde illa armen :(
Sen skulle vi gå och äta och Lovisa, My, och Sabina gick till Donken medans vi andra gick till Burger King. Fast Lukas, Martin och Martin gick i förväg och vi gick helt fel och hittade inte dit. Sen ringde vi dom och hittade rätt tilslut. Ja, och så åt vi och så och sen skulle Emma, Rosanna, Magdalena och Moa hem men jag, Gustav, Linnéa och Ella ville stanna kvar i stan ett tag till. Det gjorde Lukas Martin och Martin också i och för sig, fast dom var jättesociala och gick in på ett internetcafé typ. Så vi tänkte att vi kunde hitta på nåt kul själva men vi lyckades inte. Så vi tänkte att vi åker hem i stället fast eftersom dom andra tjejerna just åkt visste inte vi hur vi skulle ta oss till Östra Station igen. Så vi gick på en buss som IQ-Linnéa sa var rätt men vi kom till Söder när vi skulle till Östra. Så sen åkte vi tillbaka och tog Roslagsbanan som gick fem över halv tio. På vägen till tåget gick vi in på 7-eleven och köpte oss en fruit slash. Eller, ja nåt sånt hette det i alla fall ;D

Och i morgon ska jag vara vikarie för Lukas grupp på träningen klockan 12 till 2. Sen ska jag träna själv också klockan 2 till 5 -.- Inget jag ser fram emot just nu för då måste jag gå upp jättetidigt.. Eller jag får inte sova ut i alla fall.. ;p
Men aja. Kanske borde gå och lägga mig då. Hörs i morgon, puss & kraam.



Kommentarer
Postat av: peson

Det hette faktist Fruit cooler! :D <3

2008-11-10 @ 21:58:31
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0