Helgen

Här kommer lite uppdateringar från helgen:

Fredag:
Efter skolan igår på kvällen åkte jag, Sabina, Jennifer, Ella & Lovisa hem till Moa & skulle sova över där också. Sen efter ett tag när vi ätit & så, kom Rasmus, Viktor & nån Fish också & var med en stund. Sen drog dom, & Sabina också som inte skulle sova över där. Mycket trevligt hade vi. :)

Lördag:
Idag vaknade jag ju då som sagt hos Moa men åkte hem ganska på en gång för att pappa sa att jag var tvungen att städa & dammsuga mitt rum, hjälpa till att göra maten osv ;). Sagt och gjort.
Och senare idag ska jag träffa Linnéa och Jonte & leka med dom. Jippie! :D
Sen ikväll kanske jag ska sova över hos Jennifer med en massa andra tjejer. Fast jag vet inte om pappa vill att jag ska göra det... Men vi får se.

Söndag:
Imorgon ska jag träna kl. 14.00-17.00

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0