Hakstabacken

Idag hade jag utvecklingssamtal :O. Fast det gick bra. Inte för att vi kom fram till nånting speciellt eller nåt, men ja. Ganska långtråkigt var det.
Sen efter skolan gick jag & massa tjejor hem till tönten Lovisa & åt lite & så innan vi drog till hakstabacken (en jättestor backe som förr använts som skidbacke. man ser globen därifrån). Där skulle vi möta Rasmus & hans kompis Emil. Eller jag tror han hette Emil i alla fall. Aja, onödigt vetande. Vi åkte i alla fall pulka & hade skoj ^^
Sen var jag tvungen att åka hem :(
Och i morgon har vi simmning igen för er intresserade.
Ciao!



Magdalena & Lisa utklädda till Josef & Maria tidigare idag i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0