Ett första inlägg

Hallu allihopa!

Just nu är jag en aning irriterad för att jag just skrivit världens bästa inlägg som just var klart och jag skulle bara spara det när datorn cepar sig och så raderades allt utan att sparas. Ååh! Och jag orkar inte skriva om allt. Aja, det är sånt man får leva med. Jag känner även att det här var ett av det mest lyckade första-inläggen som nåsin skapats.
Men jag hade ändå tänkt att gå och hitta på nånting nu så ni får vänta ända tills i morgon innan jag skriver nånting någorlunda intressant. Hoppas ni hare skoj till dess.

puss.


Kommentarer
Postat av: Melvin

sånt händer mig också hela tiden och det är alltid när man skrivit något långt och bra. hatar det!

2008-11-03 @ 22:23:16
URL: http://wrickedgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0