Älskad

Efter skolan idag åkte jag, Linnéa, Lovisa, & Magdalena hem till Jennifer. Hände inte så mycket där.
Fast sen när vi skulle hem så gick alla och började ta på sig ytterkläderna och jag skulle bara gå in i köket och hämta min tröja. Sen när jag kom tillbaka till hallen gick dom precis ut genom dörren och Linnéa tittade på mig och sa typ bara "vi går nu ågren, hej då" men jag trodde så klart att dom skulle vänta på mig där utanför. Så jag tog på mig mina grejer och när jag kom ut så var inga där (?) Så jag började gå, för dom kunde ju inte ha kommit så långt på den lilla tiden. Men jag kunde inte se dom. Sen ringde Magdalena mig och frågade vart jag var typ. För då hade dom tagit cyklarna och cyklat iväg långt ner till Österkärs tågstation utan mig. Just i den stunden kände man sig riktigt älskad. Och så bad jag Magdalena be Linnéa vänta på mig men hon sa bara att hon var tvungen att åka hem. Hon hade ju fått en tid hon skulle vara hemma. Samma tid som mig. Och jag fattar inte varför hon inte bara kunnat väntat på mig för sen på stationen i Centrum ville hon att jag skulle vänta med henne tills hennes buss gick, och jag hade ju också en tid jag skulle vara hemma, men självklart  väntade jag med henne. Plus att jag följde med henne tll hennes cykel som var åt fel håll för mig. Aja.
Sen när jag sagt hej då till Linnéa och hon typ hunnit gå tre meter så mötte jag Märta! :D Och hon följde med mig en bit och så snackade vi om massor om trampolinen och hon berättade lite om hennes cheerleading som hon börjat på. :p

Men nu ska jag gå och vara lite social med resten av familjen. Puss.

Kommentarer
Postat av: moa

men fyfan va taskigt ?! varför ska du hålla på och vänta på linnéa och vara hennes jävla slav när hon inte ens kan vänta på dig?!

2008-11-17 @ 21:15:46
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0