Eftermiddagen

Tjo på er :D
Egentligen har jag inte så mycket att skriva om, utan det var Jonte som tyckte det var dags för mig att ta & skriva nånting. Så klart man gör det för hans skull ;)
Fast jag tycker iof det är kul att skriva & det är roligt när folk uppdaterar sin blogg ofta. Så jag kan ju passa på & säga vad jag ska göra i eftermiddag.
Nu om 10 min ungefär ska jag ha packat & gjort i årdning så jag kan åka till mamma. När jag kommit dit ska jag äta & byta om & så ska jag på träning sen mellan 18.00-21.00 (: Sen ska jag hem & duscha & sen vet jag inte vad jag ska hitta på :p aja.
puss&kram & en extra puss till världens finaste jonte :) <3


Kommentarer
Postat av: Jonte

aaw, du är så gullig :)

<333

2008-12-11 @ 16:43:46
URL: http://sixtytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0