Linneas favoritmänniska i hela väääärlden :D

Tjo alla Linneas beundrare! Jag orkade inte titta på när Linnea själv skrev ett blogginlägg så hon lät mig göra det. Och vem är då jag? Jo klicka här så får ni se ;D Linnea bad mig att inte skriva att hon är dum i huvudet och jag tänkte då att jag skulle skriva lite fina saker om henne.

Jag kan börja med att säga att Linnea är en otroligt glad människa, för de som inte vet det, och det smittar verkligen av och att se hennes jättevackra leende. Och hennes garv är så jävla roligt, det gör fan att man själv sätter igång och garvar. Hon kan också vara ganska smart ibland. x) Men en sak som Linnea är riktigt dålig på som förmodligen ligger i släkten, något som kommer påverka henne i framtiden är att hon är otroligt dålig på att äta grönsaker xD hahahahahaha.

Linnea bad mig också att skriva ett kort inlägg, och det blir väl det eftersom jag inte vet vad jag ska skriva mer. Jo lite som bara är till Linnea här, tro pådig själv, kämpa för det du vill ha och prata med mig när livet suger kuk. Då kommer du gå långt. Och du ska veta att jag tror på dig jag med och älskar dig otroligt mycket. Du är en stor del av mig och jag vill aldrig förlora dig.

Pussar till Linnea och några kramar till hennes läsare.

Här kommer några bilder på Linnea och lite info om henne som ni inte visste innan ;D



Hon kan inte simma, hon har aldrig fått lära sig det så hon använder alltid flytväst när hon badar.



Hon hoppar trampolin och kandärför hoppa högt ;D



Hon har ett jättefint leende men det visste ni ju redan ;D



 Hon är inte musikalisk någonstans, hon bara låstas vara bra!



Hon tycker om hennes egna rumpa och gillar att visa upp den :P



Hon gillar också att gå runt naken, men det får ni inte se här. x)

Kommentarer
Postat av: Moder

Ja Linnea har världens vackraste leende <3

2009-01-01 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0