Tjejkväll

  
 
 
 


Hallojsan :D Jag Moa, Rosanna, Lovisa, Ella & Jennifer sov ju som sagt över hos Lovisa igår.
Och det blev inte mycket berganatta som vi trodde. Vi stannade hemma istället & åt på doppade frukter i sån hära chokladfondoue som jag sa i det tidigare inlägget. Sen efter det satte vi oss & tittade på "The notebook". Jättegullig var den! Och sorjlig. Jag & Jennifer satt & höll på att gråta ihjäl oss. Allt smink bara rann.
Efter det vid typ 03.00-04.00 nån gång gick vi & la oss.
Sen i morse efter att vi hade vaknat vid 12.00 tittade vi på "A walk to remember". Den var också sorjlig :( Och det var ungefär en timme sen det slutade så efter det åkte jag & Moa hem, & nu sitter jag här framför datorn & äter på en morot. Och jag skulle varit med Jonte idag fast han hann inte sa han idag. Eller jag kunde åkt hem till honom men mitt busskort gäller inte..
Men tjejkvällen blev gasnka trevlig i alla fall. :) Eller det var inte riktigt en tjejkväll, men det var tjejer & det var en kväll så man kan säga att vi hade en liten tjejkväll ;D.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0