Kvällen

Just sitter jag här med Linnéa hemma hos mig efter en låång, jobbig dag i skolan som vanligt. Jag skojade. Den var inte ett dugg lång. ;)
För övrigt i dag i skolan gick brandalarmet! :O Falskt alarm var det men jag & Linnéa hade skoj och lurade alla att det var på riktigt ^^ haha.

Och i morgon ska jag till Gävle över dagen på min kusins barns dop. Fast vi kommer hem mellan 18.00-19.00 nån gång & då ska jag på maskerad :D Vad jag ska vara tänker jag inte säga. För jag vet att typ alla som ska dit läser min blogg & då blir det inte kul om dom redan vet ;) Visst är jag ett geni! :D Fast jag ska inte vara stålmannen i alla fall.

I alla fall så är Linnéa här nu & vi hade tänkt att gå och sjunga lite singstar nu. Men vi ses & hörs. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0