My day

Idag hände inte mycket som sagt var. Fast jag hann ändå göra en del som ändå behövde göras ;D Bla klä granen & slå in alla julklappar :)
Förutom det har jag typ suttit & ritat hela dagen. Eller jag satt & spelade gitarr & sjöng en liten stund där också. Och sen spelade jag lite piano (x. Okej det var inte så lite jag hade gjort idag som jag trodde, men skiiitsamma. ;P

Och min moster brukar alltid skicka julklappar till oss pga att hon & mina kusiner typ alrdig orkar komma, & hon skickar alltid jättemånga julklappar som kompensation typ (?). Dubbelt så många som vi redan hade under granen. Mamma tror att det är för att hon har lite dåligt sammvete för att dom aldrig kommer ;P haha

puss



    

Granen ser lite halvt naken ut, men julkulorna syns inte på kortet typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0