Da'n före da'n ;)

Idag åkte jag & pappa till Jysk & köpte lite trevliga möbler vi inte behövde. Bland annat fick jag en ny säng :) En större säng än vad jag har nu. Fast det fanns ingen på lagret just då så den ska typ skickas till oss eller nåt senare.
Aja, efter det åkte vi till centrum & kollade på skor till nyår, fast det fanns typ två par att välja mellan fast jag ville inte ha nåt av dom. Och dom skorna jag annars tänkte ha är helt puts veck! :O Jättekonstigt, dom finns inte någon stans. Så nu har jag inga skor att ha på nyår typ "/.
Sen i alla fall träffade jag Majsan på Systemet :D Hon frågade vad vi skulle göra eller nåt & så svarade pappa ungefär "nej asså jag ska bara köpa ut lite till linnea, hon ska ju ha fest du vet" Haha, skojigt. Hon skulle förövrigt för er intresserade vara hemma med som familj till tolvslaget, sen skulle hon ut & festa ;D
Efter det åkte vi hem till mamma för att leta efter mina försvunna skor. Och där fanns dom inte heller..
Sen åkte vi hem, packade ur alla ouppackade möbler & gick in & åt :)
Nu sitter jag & bestämmer lite om middagen i morgon med Linnéa & Jonte. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0