Sammanfattat

Hallu allihopa!
Jag har inte bloggat på ex antal dagar pga att vårat internet cepade sig lite.
& då kan jag passa på att ta en liten tillbakablick på de senaste dagarna:


I lördags till söndags sov jag ju då som sagt över hos Magda med nästan alla andra tjejorna :) För att vara lite mer exakt var det; Magdalena, jag, Lovisa, Lisa, My, Moa, Jennifer & Ella. Vi hade jätteruligt :D

I måndags gick jag hem till Linnéa efter skolan eftersom jag inte hade någon träning av nån anledning. Där var även Ebba :D (Linnéas systerdotter på 4 år) Hon drog till med några sjöna komentarer också som tex: "Ågren, penis"... & så sa hon nåt efter det. Och till Linnéa sa hon: "Varför har du så många prickar i ansiktet?" Och nu kan ju gissa vad hon syftade på för nånting. Gissa om vi garvade efter det ^^ haha

I tisdags hade  vi aktivitetsdag i skolan. Eftersom jag ändå är en aning proffsionell inom trampolin fick jag vara tränare hela dagen vid trampolinerna. kulkul :)

Och slutligen idag, under skoltid åkte jag till doktorn för att kolla ryggen. Och nu ska jag få en remiss för att sen göra en magnetröntgen nån gång.
Förövrigt var jag med Jonte & Linnéa idag <33 Fast efter skolan. Mysigt pysigt var det.

Men jag ska dra nu. Så tack för mig, pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0