Update

Dopet var världigt trevligt och jag träffade många jag inte träffat på ganska väldigt många år. Bland annat mina kusiner som är 18, typ 21 & 28. (18-åringen såg mer än bra ut kan jag säga. Synd att det är min kusin) Det var förövrigt 21:åringens tredje barn som döptes. :p
Maskeraden sen på kvällen här hemma i berga var också trevlig :) Jag var cheerleader & Linnéa var ängel.

Nu ska jag göra lite SV & sen ska jag på första konfirmationsträffen! :D Jippie! Det är kul att det är så många i min grupp också. 46 st tror jag det ska vara. Massor med killar att välja på ;D Skoja, men nu ska jag dra ^^ puuussar


   

Fler bilder hittar ni på rosannas blogg. & för att komma dit, klicka här.


Kommentarer
Postat av: josse

peson är allla vårs lilla ängel .

2008-12-08 @ 16:35:11
URL: http://sommatsnille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0