Uppdatering (Bergaskolan)

Angående min skola så tog ju komunen beslut idag om dom skulle lägga ner skolan eller inte. Och vi elever hade då ordnat en demonstration utanför komunens lokal/hus sammtidigt som dom skulle ta beslutet. (Jag kunde tyvärr inte vara med) Men det lönade sig i alla fall! :D haha, det gjorde det förut också när vi demonstrerade om att vi ville ha prao som vi kanske inte skulle fått ha längre ;). Men nu ska dom i alla fall låta alla vi som går i skolan nu få gå kvar & gå ut nian först. (Gäller endast estetklasserna så vitt jag vet) Fast det är väl kanske inte 100% säkert det heller... Men i morgon är det ett till möte med föräldrarna när då också politikerna ska vara med.
Jag & Linnéa var även på ett sånt möte idag fast bara med föräldrar, fast dom kom inte fram till så mycket tror jag. Eller det kanske dom gjorde men i sånna fall lyssnade inte jag ;p.

Men nu måste jag göra klart en blockgrej som ska vara klar i morgon, & jag orkar inte förklara vad "block" är, men vi ses & hörs. pussar <3

Kommentarer
Postat av: rosanna

FAAAAAAAAAN VA BRA ! :D

att vi får gå ut nian iaf :)

2008-12-17 @ 21:36:59
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: Modern

Hmm... ni lyssnade nog inte så noga igår.

Vi kom VISST fream till nåt.

2008-12-18 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0