Trötter

Idag väckte pappa mig vid ett, men jag sommnade om till en stund senare när han kom in & sa att vi skulle äta. -.-

Nu sitter jag här framför datorn i mjukisar & segar.
Sen idag ska jag även hem till Jennifer med alla andra och så ska vi fira jul tillsammans :D Som en liten mini-julafton. Och så ska vi sova över också (:
Sen i morgon ska alla vi åka in till stan eller täby eller nåt & kolla på Twilight på bio. Det blir då fjärde gången för Jennifer & hon har läst alla böcker typ hundra ggr var. Hon är utan överdrift helt galen i den. Hon typ skriker så fort hon blir påmind om nånting som har med filmen att göra & hon snackar helt spidat om den hela tiden. Alltså värkligen hela tiden. Aja, vi får se hur bra den är. Men vi ses & hörs, pussar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0