Today

Igårkväll fick jag gaaanska mycket att tänka på helt plötsligt. För Magda frågade i sista sekuden om hon & en fd klasskompis till oss, men en nära vän till Magda som heter Julia också kunde få komma.  Men jag vet fortfarande inte om dom kan eller om det går för mig heller. Och jag vet inte om det är säkert att Jonte ska sova över heller, & sen så vet jag inte hur mycket mat vi ska köpa om Magda & Julia ska komma. Om dom ens gör det. Och om dom då ska sova över. För i sånna fall kanske vissa måste ta med sig madrasser & sängkläger(?) Och Magda kunde inte kolla om dom kunde komma fören idag & det skulle ju vara kul om dom kom, men hon har fortfarande intr hört av sig.
Som det ser ut nu så äter bara jag, Jonte & Linnéa mat här. Vi ska göra hemmagjord pizza hade vi tänkt ;)

Hittils idag har jag duschat & tvättat håret & nu sitter jag med en handuk på huvet & tofflor på fötterna & äter frukost medans jag skriver det här blogginlägget ;D Trevlans ;)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0