Sleeptime

Just nu är jag trött och ska snart gå och sova hade jag tänkt, men jag lyckas aldrig gå och lägga mig när jag egentligen borde för att vara utvilad till den följande dagen ;P. Aja, anyway så har jag nu suttit hela kvällen med den dära blockgrejen jag skulle göra. Men jag är fortfarande inte klar.. suck! Jag får väl försöka fixa det i morgon. Fast i morgon ska jag träna så ajg vet inte om jag hinner -.- Och sen på fredag ska jag kanske träffa Jonte sööötis :) Och sen lördag ska jag sova hos Jennifer, & söndag ska jag på bio tror jag med alla tjejsorna. Sen måste jag hinna köpa julklappar och slå in dom också och blablabla... Åååh! Jag känner att jag inte riktigt kommer hinna med allting. Men det löser sig. Nu måste jag i alla fall gå & lägga mig.
pussssar <33  (till bara sötnos jonte-ponte och ingen annan) :)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0