Sjukling

Igårkväll när jag skulle gå & lägga mig kännde jag mig lite illamående & sa det till pappa så han ställde in en hink i mitt rum vid min säng. Sen sov jag jättedåligt i några timmar tills jag vaknade & kännde att jag behövde spy ^^. :p
Sen sommnade jag om fast jag vaknade typ tre gånger till & spydde då också.
Så jag har legat i sängen exakt hela dagen idag. Det gör jag även nu, så jag har tagit hit datorn nu så jag kan roa mig lite. Plus att jag har feber. :(
Gud vad det är synd om mig (;

Moa & Linnéa blev förövrigt också magsjuka igårkväll typ exakt sammtidigt som mig. Och vi tre skulle idag ha åkt in till stan på studiebesök i nån katolsk kyrka, men så blev det inte. I stället ligger vi hemma & spyr & har trevligt.
Som tur är finns det nåt som heter ipren så man kan lossas vara frisk en stund.
Men nu har jag typ inget mer att skriva så jag kan lika gärna hitta på nåt annat. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0