Idol

Nu har Linnéa åkt hem & jag sitter & tråkar med världens sötaste Jonte på msn & lyssnar smmtidigt på TV:n i vardagsrummet. Och jag hör att Adam Tensta sjunger "Do I look like I sell drugs". Har lite minnen med Linnéa från den låten.
Jag är förövrigt jätteglad för Alice gick vidare i Idol! :D Fast jag stör mig på Kevin. Han är så överdriven tycker jag. Han sjunger ju iof ganska bra, men jag gillar inte hans personlighet. Alice däremot tycker jag är cool. Det var bra att hon kom till Globen. Och att Robin åkte ut bryr jag mig inte så mycket om. Han var varken bra eller dålig tycker jag. Eller kanske lite mer dålig än bra, men spillerill.

Nu ska jag i alla fall gå och göra mig i årdning för att jag ska ju upp tidigt i morgon. Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0