Magnetröntgen

Jag måste jag bara berätta om vad jag gjorde för ascoolt idag! :D Jag har ju sedan länge haft lite knas med min rygg bla på grund av för stor belastning i samband med trampolinträningarna. Så idag åkte jag in till täby vid ett-tiden nån gång & magnetröntgade min rygg. Det är när man ligger på en grej & åker in i en sån hära "tunnel" typ (bilden). Och den "tunneln" var lätteliten så man fick värsta paniken av att ligga där innan det satt igång för jag visste ju inte om det skulle göra ont eller vad som ens kunde & skulle hända. Jag hade en hjälpklocka lxm om det skulle hända nåt :O Och så fick jag öronskydd med musik i så att jag inte skulle höra allt oljud. För den dunkade & lät jättehögt & mycket när den tog bilderna. Den skickar ju ut typ sånna hära vågor som studsar mot mig & så får man en bild på det (?) Lite weird. Fast det kändes nästan ingenting.
Och så fick man inte ha nån BH på sig och så fick jag knäppa upp byxorna.. ;) Ni skulle bra gärna velat vara där va? ;D
I alla fall. Sen när jag låg där inne höll jag på att sommna fler ggr för det var så varmt & sjönt där.
Fast jag får inte "provsvaren" eller vad man ska säga fören om typ nån vecka. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0