Linnéa

Det är ganska stört, för jag har inte haft nån typ av kontakt med min bästavän Linnéa på över en vecka nu! Jag har iof messat henne, men hon har aldrig några pengar på sin mobil så hon svarar aldrig. Och hennes internet har cpeat sig hur länge som helst nu, så hon kan inte vara inne på datorn heller.
Och vi två skulle praoa tillsammans & man skulle ha fixat det till i fredags, & nu har hon inte varit i skolan på en miljon år, så jag vet inte om jag får fixa prao själv snart (?) Måste göra det innan fredag i alla fall. Alltså i morgon eller torsdag.
Men nu kanske jag borde gå & lägga mig. Jag lägger mig alltid för sent & det borde jag inte göra.
Aja, puss & god natt allihopa.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att hon kom till skolan idag då :)

Puss

2008-12-17 @ 17:01:46
URL: http://nystedts.blogg.se/
Postat av: peson

Aw min älskling ! <333333

2008-12-18 @ 13:14:03
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0