Julavslutning

Just nu känner jag mig glad & på flummhumör, & har jag nyss kommit hem från julavslutningen i trampolin & är en aning trött efter allt att stå i. Det är ju min grupps föräldrar som sitter i styrelsen så vi barn kan ju påverka mycket, men måste också hjälpa till & ta ansvar ;) Men skit i det. Det var trevligt & alla grupper hade lite uppvisning och sen körde vi en lek som heter "släng dig i väggen". Och mitt lag hette grupp 3, & vi vann egentligen. :D
Sen när nästan allt var slut skulle alla tränare få en liten present, fast jag fick också en även fast jag inte jobbar som tränare för att jag inte orkar. Ja är ju iof "hjälptränare"/vikarie lite då & då. I alla fall. Det var en chokladask. :D Jag vet det även fast jag inte hat öppnat för man kan hööra det när man skakar på den ;D
aja, puss


Det var en sån här ask jag fick ;D                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0