Jag har ett liv i vanliga fall... -.-

1. Har du ett förhållande? Nope.
2. Hatar du mer än 3 personer? Jag hatar typ ingen, utan jag försöker mer respektera dom även fast jag kanske har ganska mycket emot dom.
3. Hur många hus har du bott i? I stan, sen nu hos mamma/pappa. Alltså 3.
4. Vilken är din favoritglass? Hmm... magnum tror jag.
5. Vilka är dina favoritskor? Av dom jag äger är det mina jättetrasiga "tyg"skor.
6. Vilket var det värsta/jobbigaste ämnet denna termin? Vet inte
7. Vilket var ditt favorit ämne denna termin? Idrott, hm... kanske bild, & sen hemskunskap som vi inte haft sen 6:an. Eller jag vet inte riktigt :p
8. Äger du en Britney Spears CD? Jaop.
9. Har du någonsin gråtit i skolan? Jag har blivit tårögd & kanske fällt en tår, men snabbt tårkat bort den, suckat & gått vidare. ;p
10. Säg något du alltid tänker på? Nej det tänker jag inte alls göra.
11. Vilken musik tycker du mest om? Jag lyssnar på den musik som jag för tillfället känner för att lyssna på.
12. Vilket stjärntecken är du? Oxe
13. Vilken tid föddes du? Några minuter över fem på eftermiddagen.
14. Vilken är din favoritfilm? Jag har ingen speciell favorit.
15. Har du haft telefonsex? Haha, inte seriöst iaf.
16. Vilken är den pinsamaste CD'n du äger? Orkar inte kolla. Jag har massor.
17. Är du sarkastisk? Så klart man är ibland (?)
18. Vilka är dina favorit färger? Har ingen favoritfärg tror jag.
19. Sommar eller vinter? Sommar
20. Vår eller höst? Vår
21. Vilken färg gillar du att ha på dig? Ingen speciell. Jag har det jag har ;p
22. Sprite eller pepsi? Sprite
23. Var är ditt andra hem? Hmm.. Antien Slussbrov. 72 eller Åkersberga Sporthall.
24. Har du någonsin örfilat nån? Japp, ibland kanske lite för hårt.
25 Har du dåliga betyg? Inget IG iaf ;)
26 Skriv något: Onödig fråga.
27 Spelar utseendet någon roll? Utsidan ger insidan en chans.
28. Favoriträtt? Förut var det tacos, men jag har börjat gilla det lite mindre nu så jag vet inte... Fast asså jag tycker fortfarande om det! :P
29. Är du förlåtande? Till en viss gräns så klart.
30. Hur många barn vill du ha? Har inte tänkt på det så mycket.
31. Vilken är din favoritfrukost? Äter det som finns.
32. Äger du ett vapen? Don't think so..
33. Har du någonsin trott att du varit kär? Jag har varit kär många ggr.
34 . När grät du senast? Idag.
35. Vad gjorde du igår kväll? Se i det tidigare inlägget med rubriken "Liftarens guide till galaxen".
36. Vart reste du senast? Göteborg tror jag på tramoplintävling. Eller så var den i Danmark? Kommer inte ihåg.
37. Vad är dina smeknamn? Ågren
38. Har du varit i Asien? Haha, vilken fråga ^^ Nej inte vad jag vet.
39. Tänker du på någon just nu? Jag tänker på vad jag ska skriva.
40. Har du kallat någon för älskling? Of course
41. Röker du? Nej.
42. Äger du en diamant ring? Ja.
43. Är du nöjd med ditt liv? Skulle kunna haft det mycket sämmre men skulle också kunnat haft det mycket bättre.
44. Färgar du ditt hår? Inte för tillfället.
45. Donken eller Max? Donken tror jag.
46. Gillar du dig själv? Så klart det finns många fel man skulle villja ändra på men man ska vara nöjd som har två fungerande armar & ben liksom ;)
47. Vem står du närmast, mamma eller pappa? Mamma förstår nog mig mer, men jag föredrar pappa.
48. Favoritegenskaper hos det motsatta könet? Orkar inte tänka efter.
49. Är du mörkrädd? Oftast inte.
50. Har du någonsin ätit lim? Så klart man har.
51. Har du en webcam? Ibland. Beror på vilken dator jag sitter vid ;)
52. Har du någonsin strippat? Inte seriöst.
53. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Undersöka det. Haha, skooooooja.
54. Ska du på nån festival i sommar? Inget planerat.
55. Tatuering eller piercings? Nej. Öronen om det räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0