Inte riktigt i takt

Jag har märkt att jag tänker en dag före en vad det egentligen är. Jätteirriterande. Jag tror hela tiden att det är nyårsafton i kväll. Haha.
Och en annan sak på tal om nyåret, är att jag har hört (på radion tror jag) att man ska lägga till en sekund i år så att det nya året typ blir en sekund över 12.00 för att jorden snurrar lite i otackt eller för snabbt/långsamt eller nåt liknande. Ni kanske fattar. Aja, men är det så? Har ni också hört det eller är det inte så?
Tacksam för svar, ciao!




Kommentarer
Postat av: Jonteponte

Jag tror att jag har hört talas om det, men jag är inte heller rikigt säker på vad det innebär liksom ;) haha, men man kan ju försöka ta reda på det på något sätt :p

<3

2008-12-30 @ 13:25:23
URL: http://sixtytwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla linnea asså xd

2008-12-30 @ 15:13:51
URL: http://sommarsnille.blogg.se/
Postat av: Modern

Årets första timma förlängs när skottsekunden gör comeback efter tre års frånvaro.

2008-12-31 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0