Idolvinnaren

Kevin Borg vann ju idol & jag blir aldeles ledsen när jag tänker på det. Eller arg. Idol är ju till för att nya talanger ska upptäckas & han är ju redan typ känd i Malta eftersom han varit med i Maltas Melodifestival två år. Jag fattar inte varför alla röstade på honom iår. Han är inte ens snygg! Och jag gillar inte hans personlighet heller. Fast jag är glad för från början var det bara jag & Jonte av typ dom jag kände som tyckte det av dom jag frågat. Sen övertygade jag flera igårkväll att han är dålig. ;) För han är det! Eller asså han sjunger väl bra, men det gör Alice också. En artist kräver mer än bara en röst. För när Alice framförde vinnarlåten, visst den var lite för mörk för henne, men hon hade kroppspråket & utsrålningen på ett helt annat sätt än Kevin tycker jag.
Men aja. Det är ingenting man kan göra nånting åt nu. Så jag får försöka leva med det ;).
puss&kram.




Kommentarer
Postat av: moa

hah. nu handlar det inte om att vara snygg linnea :D man ska kunna sjunga (;

2008-12-13 @ 23:48:28
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: Anonym

IDOL FÖRSTÖÖR DE3N SVENSKA KULTUREN

2008-12-14 @ 00:12:55
URL: http://sommarsnille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0