Helgen

I lördags sov jag ju då över hos Jennifer med en massa andra underbara vänner. :) Vi hade jätetrevligt & körde godis-lekar & tittade på "Mamma Mia" bla. Det var första gången jag såg hela den filmen. Jag har bara sett lite i början av den förut, men den var bra (:

Sen idag åkte, några av oss som sov över, in till Kista & tittade som sagt på "Twilight" ("Om jag kunde drömma" på svenska) på bio. Jennifer har ju snackat om den enormt mycket, men jag förstår henne nu för den är så sjukt bra! Jag grät i slutet & det är värkligen nåt jag rekomenderar!

Sen när jag kom hem vid sju så sommnade jag i soffan & väcktes av Moa typ halv tio av att hon ringde mig & ville att jag skulle komma över till henne & titta på "Sunes jul" ^^. Så jag gick dit & kom hem nu för en halvtimme sen ungefrär.

Åhh, jag har tänkt på Jonte hela helgen också. Jag drömmer om honnom också ^^ hah. Men nu har vi bestämmt att vi ska träffas nån gång i veckan så det blir ju skoj :)

Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0