God julaftonsmorgon

Omg, idag är det julafton! :D Haha, jag skojade. Jag använder mig inte av sådana uttryck ;) Men julafton är det i alla fall & jag vaknade klockan 06.43 i morse av ett "God jul-sms" från Rasmus. -.- Vilket liv man har om man frivilligt är vaken vid den tiden ^^. Sen sommnade jag om, men vaknade en stund senare av ett "God jul-sms" från Jonte. Sen sommnade jag om, & vaknade en stund senare av ett "God jul-sms" från Lisa. Sen hände samma sak tre ggr till. Först från Jennifer, sen Moa & sist men inte minst Lukas. Ödet ville nog inte att jag skulle sova, utan att jag skulle gå upp till dom andra ;).

Update: Fick ett på kvällen sen av Sussi & Månsa också.

Aja, GOD JUL på er i alla fall :D.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vakna 8 av att nån med dolt nummer ringde och skre Godjul och la på xD

2008-12-24 @ 12:52:50
URL: http://sommarsnille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0