Gustav gullunge ^^

Jag måste bara berätta en sak som jag tyckte var ganska ruligt idag i stan.

Jag & min bror, (en liten fjortis som går i sexan i idrottsklass i Söra med tofsar upp till knäna & massa gelé i håret),  var inne på "J-store" för han ville att jag skulle tycka till lite om vad han skulle köpa till sig själv.
Han tog fram två alternativ & den ena var vit & såg ut som världens fjortiströja, & den andra typ brun. Han frågade vilken jag tyckte var snyggast & jag sa ungefär så här; "Hmm.. Jag vet inte riktigt, fast den vita är ganska mycket mer fjortis än den bruna."
Då hängde han tillbaka den bruna & bestämmde sig för den vita. Och jag höll ju så klart på att garva ihjäl mig, & påpekade också det han just gjorde men då var hans försvar att han bara skojade ju ;). Sen gick han i alla fall iväg & provade den (x. Hahaha.
Fast den fanns inte i rätt storlek ... :p

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, lägg ut en bild på han! Haha

2008-12-20 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0