Fjärde december

Har inte så mycket att skriva om igentligen, men tänkte att jag kan ju uppdatera er lite för skojs skull annars;

Idag i skolan alla fall hade vi tråkigt. Eller vi hade roligt men inte roligare än vanligt. Och efter skolan gick jag hem till Moatoa en stund & pluggade lite. Fast sen ringde mamma & sa att maten snart var klar så då var jag tvungen att gå hem.
Ja, & sen skulle jag åka till pappa så jag packade i årdning mina grejer & så. Fast jag hade träning kl. 18.00 så jag åkte dit först. Magda & Linnéa kom också dit för att titta på lite tror jag. Fast det gick inge vidare på träningen idag.
Och den slutade kl. 21.00 så då åkte jag hem & här sitter jag nu ;).

Men nu ska jag gå & duscha. Men vi ses & hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0