Bättringsvägen

Idag mår jag mycket bättre :) Jag har bara lite ont i huvudet & inte så mycket ork i kroppen men annars känns det ganska okej. Jag kan liksom vara uppe & gå till skillnad från igår.
Och jag ville gå till skolan idag för jag ville inte missa när vi ska åka skridskor, vilket vi gör bara en gång per år typ tror jag. Fast pappa sa att jag inte fick. Men jag vill få MVG i skridskor men nu får jag inte den chansen :(. Fast jag tror jag får MVG i idrott ändå. Betygen sätt nu dom här dagarna.
Och jag vet att man inte ska ha för höga förväntningar när det gäller betyg, men jag vet att jag har MVG i de flesta enskilda momenten iaf. :p
Förövrigt tycker jag att jag borde få det när jag tränar trampolin, egentligen 6 ggr i veckan, men det brukar bara bli 4 ggr för de andra gångerna är inne i stan. Och varje träning är oftast 3 timmar, ibland lite mer. Så duktig är jag. ;D

Gud vad det känns som att jag tänker på trampolinen mycket nu, men ja, så ere.
Men aja jag ska dra nu, pusshej.




Nordiska Mästerskapen 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0