Taggarå

Asså heeej :D Idag hade jag en lektion. & det var nationella i spanska. Gick fruktansvärt dåligt. Men orkar inte bry mig hehe. Efter skolan åkte jag & Marie hem till henne & Erik. Vi skulle göra en stop motion film som vi håller på med på datorkunskapen. Vi höll på i kanske tre timmar, & tog ca 700 bilder. Ändå hade vi ungefär hälften kvar. Det roligaste i hela världen är att Marie sen råkade radera alla bilder. Haha så onödigt. Så nu får vi börja om :)

Idag på träningen btw var jag så fruktansvärt taggad! Sov några timmar efter jag kommit hem, så jag var skitpigg. Plus att jag efter tävlingen i helgen blivit mer motiverad & har lite mer mål osv. Plus att hela stämningen i hallen var energifylld. Typ taggmusik & alla körde på liksom. Jag var liksom på sånt humör när man bara kör & vågar allt & har lite power liksom. Haha nog om det. Alltså jag är sååå glad! Eller nej inte glad, men jag är taggad, full av energi, & fett nöjd. Låter som Linnea Ågren brukar vara kanske. Men faktiskt är jag ganska ofta inte så också :)



Längtar sååååå mycket till sommaren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0