Läget just nu

Hej. Asså så mycket godis, glass, tårta, kakor, bullar m.m. som jag åt igår har jag typ aldrig ätit i hela mitt liv. Eller jo det måste jag gjort, men jag ville mest betona att mycket var det! Förutom allt vi åt igår, så åkte vi dels hem till farfars lägenhet & delade upp vem av våran familj och min farbrors familj som ska ärva vad. Senare på kvällen åkte vi hem till min pappas morbror. Han är otroligt rolig han. & på tal om rolig, har jag alltid trott min släckt varit jättetråkig. Men jag märkte igår att jag har många jätteroliga människor. Varje dag lär man sig nåt nytt, liksom.

Idag har vi åkte skidor. Skulle först till Åre men pga lite olika anledningar drog vi till ett annat ställe istället, som var närmre. Hehe förstörde sommarkäsnlan lite som jag haft senare veckorna. Det är liksom till & med lite snö kvar här uppe. Tråkigt. Vill ha sommar nu. Men imorgon kommer jag hem. & där är all snö borta ju, så det är nice. Fast hinner inte skriva nåt mer nu för sitter i bilen och snart försvinner täckningen! Men kommer som sagt hem imorgon. Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0