Fler bilder från lovet

Hej :D I lördags kväll drog jag hem till Jennifer & träffade folk en liten stund, men jag & Fanny drog efter inte så länge. Vi skulle på fest i Täby. Med Moa. & Pontus. Så vi mötte båda dem där i Täby en stund efter varandra & drog till nån vid Roslags näsby vid tolv kanske. Moa stannade inte så länge men vi andra stannade till kanske halv fyra eller nåt. Sedan drog vi en del folk vidare till Hägernäs Donken, & sedan hem till Pontus. Hos Pontus sov alltså jag, Pontus, Fanny & Erik Friberg. Mysigt var det.

Söndag dag började på Donken också. Erik & Pontus åt frukost, hehe. Sedan gick jag & Pontus & solade & badade i havet vid Hägerns strand :D SKitmysigt! Första gången jag badar i havet i år. 

Här kommer lite bilder från fredag, lördag, söndag:


Jag bakar sockerkaka


Viktor, Nisse & jag uppe på Fannys tak


Fanny & jag i väntan på Pontus vid Roslags näsby


Jag & Jonna :D


Bästa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0