Trampolinhoppning på g!

För att citera vad jag tidigare skrev idag på facebook, så skulle jag vilja säga att idag är dagen jag längtat efter i åtta månader!! Woho! Så väldigt glad är jag. Jag var nemligen på Huddinge idag & träffade min doktor som hade nyligen tagna röntegbilder & lite sånt, & skulle då avgöra om allt gått bra & om jag skulle få börja hoppa nu. Självklart hade allt gått jättebra & läkt så fint. JAAAAAA. Nu får jag börja träna! Yeah :) Synd bara att träningarna slutade för terminen igår, & börjar i agusti...
Doktorn sa också att ärret läkt fint, fast att han förväntat sig det lite smalare. Men det är skit samma!

Fatta hur länge jag väntat! Åtta månader. Det är nästan ett år. Och fatta allt jag gått igenom. Veckan på sjukhuset var inte kul. Och inte de tre första månaderna efter det heller. Men nu är jag glad & nu ska jag ge järnet. Även fast jag tappat mycket & halkat efter. Men men. Jag behöver aldrig mer ta uppehåll pga smärta i ryggen i alla fall. Det är bra. PUSS :D





Kommentarer
Postat av: Mor

FLYING HIGH!!! <3

2010-06-23 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0